Starta 60 dagar kostnadsfritt

Omdömen på nätet: Här är de 3 vanligaste myterna som du kanske tror på?

Känner du igen dig i att det mest är missnöjda kunder som skriver om företag på nätet, eller att vem som helst kan skriva vad som helst? I kommande blogginlägg kommer vi belysa några av de vanligaste myterna kring omdömen på nätet.
 

I över 13 år har vi på Reco.se jobbat med att hjälpa företag att aktivt samla in och visa upp kundomdömen. Varje dag pratar vi med hundratals företag i Sverige om hur kundomdömen påverkar deras företag på olika sätt.

Ofta får vi höra liknande funderingar från företagare som på ett eller annat sätt har kommit i kontakt med kundomdömen. 

Vad vi än tycker om omdömen på nätet så har alla företag vi pratar med en sak gemensamt. Kundomdömen påverkar verksamheten.

 

Här är listan över de 3 vanligaste myterna kring kundomdömen

 

MYT #1: Det är bara negativa kunder som skriver omdömen

MYT #2: Det är bara fejkade omdömen på nätet

MYT #3 Vem som helst kan skriva om mitt företag

Kom igång med kundomdömen  Du får möjlighet att prova helt kostnadsfritt under 60 dagar Starta här

Senaste inlägg

Visa alla
Intervju med Brandfast: 2000 kundomdömen på Reco – vittnar om pålitlighet och hög kvalitet
Rekommenderat företag 9 år i rad - vad är hemligheten? Vi låter en av våra partners svara på hur han jobbar med omdömen