Bygg en kundportfolio

Samla in kundomdömen kostnadsfritt och utan förpliktelser

 

Fyll i formuläret så berättar vi mer!

1. Kundportfolio

Syftet med kundportfolion är inte bara att visa upp bilder, omdömen samt referenser från tidigare nöjda kunder. Syftet med kundportfolio är att ni skapar en trygghet till er potentiella kund, ni ger en trygghet i att gå vidare med er. Genom att kunna visa på referensbilder, kundomdömen och kombinera det med ett bra bemötande och en seriös offert så är sannolikheten större att ni får in fler affärer.

2. Kundomdömen

Samla in kundomdömen från era kunder. Tänk på att slänga iväg ett mejl eller sms så fort arbetet är slutfört. Då är det större chans att ni får in fler svar. Och var inte rädd för att få in några omdömen som inte är 5-stjärnor. Det är lika viktigt, då det påverkar helhetsintrycket och känns mer ”på riktigt”

3. Före- och efterbilder

Investera tid på att ta snygga före- och efterbilder. Det skapar en trygghet samt kan fungera som en inspirationsbank för er potentiella kund. Ju mer ni underlättar för kunden, desto större chans är det att de går vidare med er. Ni kan bl.a. underlätta för kunden genom inspiration.

4. Snygg hemsida

Att ha en snygg hemsida är lika viktigt som att ha en uppdaterad email adress. Hemsidan går man in på för att få en känsla av företaget. Om hemsidan inte är uppdaterad så kommer det med störst sannolikhet påverka kundens beslut på om de vill gå vidare med er som företag.